Често задавани въпроси
Продуктите, които предлагаме са описани в сайта. По тях не могат да бъдат правени корекции в цвят или размери.
Всяка пратка е с включена опция преглед и с право на връщане в 14 дневен срок . Продуктът трябва да не е използван и в оригиналната му опаковка
Ако поръчаният продукт е чуплив, винаги е застрахован по време на транспорт. За приемане на тази рекламация, клиентът трябва да го установи в момента на получаване на пратката, в присъствието на куриера.
SPEEDY е наш партньор при куриерските услуги.
След създаване и изпращане на поръчката, наш служител ще се свърже с Вас на посочения телефон за контакт преди да изпрати пратката. Ако имате нужда от промяна на параметри /начин на доставка, замяна или добавяне на продукт, можете да уточните това в разговора с нас по телефона/.
Цената на доставка зависи от обема и теглото на поръчаните стоки. Тя ще се генерира автоматично преди финализиране на поръчката.
Период и условия на гаранция са описани в гаранционната карта, придружаваща всеки закупен продукт. При възникнал проблем с продукта, можете да предявите рекламация към магазина, от който е закупен или към централния сервиз на Форма Вита /тел. 0700 140 22
Където и да бъде предявена рекламацията, продуктът се тества и ремонтира в централния сервиз. Ако е душ кабина, параван, моноблок /такъв, който не позволява да бъде демонтиран /, можете да изпратите снимки, копие на документи за покупка и телефон за контакт на e-mail : store@forma-vita.bg. В рамките на работния ден, ние ще се свържем с Вас, за да уточним проблема и начина, по който ще удовлетворим рекламацията.
Ние поддържаме резервни части за нашите продукти, така че да може да се използват и след периода на гаранция. При възникнала необходимост, моля да се свържете с нас на тел. 0700 140 22 . Може да ни изпратите Вашето запитване на e-mail store@forma-vita.bg. В рамките на работния ден, ние ще се свържем с Вас, за да уточним проблема и начина, по който ще Ви съдействаме.